Pages

2007-02-01

Хуруугаараа чалчихуй

Шууд воорд нээгээд бичээд эхэллээ. Юу бичих гэж байгаан бүү мэд. Блог руугаа л хуулаад Паблишдах биз... Сая дөнгөж даргадаа “ангийн нийгэмлэгийн үнэмлэхээ” шалгуулчаад, амсхийгээ л суужийн... Хийх ажил мөн ч ундрах юм даа. Жилийн өмнө хийсэн нэг програм дээр дахин засвар хийх болчихымаа. Сайн дархан өөрийн хийсэн зүйлийг засна гэж байдаггүй гэдэг дээ. Хүний “нэг” насны эдэлгээ даахуйц “юм” хийхгүй бол алх дөш нийлүүлээд ч дээ... гэнгүүт

програм гэдэг чинь дахин дахин засвар, сайжруулалт шаардаад байдаг ажил шүү дээ гэж хүмүүс бодох байх л даа. Зүгээр л тэрүүхэн үедээ цаганд хавчигдаад “хурдлаад” дуусгачихсан програм байгаам. Олигтойхон тайлбар бичээгүй болохоор кодоо “уншиж” засвар оруулах гэж мунгинажийнөө. (ёооё хажууд хүн хүрээд ирэнгүүт далийж яваа бичлэгээ нуух гэж Alt+Tab тэмтчиж хайж сүйд боллоо шд. Би нээрэн шаал сүртэй баагий юм аа, тэртэй тэргүй миний блогийг уншчихдагаас л хойш юуг нь тэгж сандарсийн бол.... Гэснээс би жоохон зураг зурах хобби ч гэхиймуу авьяасны хэлтэрхий ч гэхиймуу сонирхолтой л доо. Хар зураг их сонирходог зурах гэж хичээдэг байлаа. Програмын мөр хөөснөөс хойш хаааааяа нэг амарч, сатаарахыг хүссэн үедээ бичгийн цаасан дээр харандаагаар “баатар” зураад суучихдагаас сүртэй сонирхохоо ч байчиж. Нөгөө юм мэддэг хүний дэргэд ичмээр дамшиг даа гэдэг шиг л зураг зурна л даа. Гэхдээ яахав өөртөө бол зураачаа зураач. Тэгж байгаад зурагнуудаа скаандаад блог дээрээ байрлуулна. Тэхээр үзээрэй. Юу хэлэх гээд баахан зураг энэ тэр гээд долоон булчирхайгаа тоочоод явчилаа??? Аан тийн хүн ирээд сандарсан тухай шд. Хүн хажууд хараад байхаар би зураг зурж чаддаггүй. Манай найз нар миний зураг зурж байхыг харах гээд би хүн харахаар чаддаггүй юм гэж ойлгуулах гээд бөөн л юм болж байсан санаанд орсийн. За тэр ч яахуу) Өнөөдөр техноратид өөрийн rank-ыг яагаад нэмэгдэхгүй байгаа учрыг нь олчих санаатай хэсэг эргэлдэв. Мэдсэн, дуулсан, харсан хүн байна уу?

Тэгж яваад нэрээр орсон линкүүдийг хайгаад үзсэн чинь Агуу блогчид гэсэн ангилал дунд (тоон дунд үсэг цохиж явна гэдэг шиг) миний нэр цохиж явахаар нь орж үзсэн чинь Сүмбээ найз намайг Агуу блогчин гэж боддог гэнэ. Ёстой ичмээр юм. Ийм аймаар магтуулаагүй удсийн байна. Сүмбээ баярлалаа гэхдээ гсн...

Блог бол дийлэнхийг нь өөртөө зориулан бичдэг он цагийн тэмдэглээс л юм. Хэзээ нэг цагт өөрийхөө бичлэгүүдийг уншиж үзээд тухайн үед юу бодож байсан ямар лэвэлтэй нөхөр байснаа санаж байхын тулд тэр... Одоо цагт бол өөрийн бодол санааг цэгцэлж авах гэж л бичдэг юм... Ийм л зорилго дунд эргэлдэж бичдэг хүнийг тэгж магтаж болох уу даа энэ чинь :D за за ингэсгээд шууд воордоо хаагаад паблишдачий даа.

4 comments:

tuvko said...

Hahaha. Bi chinii bichlegiig 3 min-d unshchihlaa. Arai chi ene hurdaar bicheegui bizdee.

Unknown said...

би нэг 5 орчим минут л бичсэн болов уу даа. :P

A.Амарсайхан said...

Миний хөгшин яав? Жаахан наастартаа юу?
Ийм өдөр байж мэднэ. Гэхдээ хүний амьдрал нэг бол Синус, нэг бол Косинус-ийн график шиг өөдөө уруугаа байдаг хойно.
Өнөөдрөөрөө бахархаж, өөдрөг явах шиг сайхан юм хаа байхав.
Шоолох юм олдохгүй бол өөрийгөө шоол тэгээд инээ. Инээснээр өөдрөг болно.
Би сэтгэл зүйч биш л дээ... ? ... ? ..1*1= нэг ч байж болох, хоёр ч байж болох, магадгүй арав ч байж болох

Unknown said...

thank you :D