Pages

2008-06-05

RU Breakdance :D

6 comments:

Anonymous said...

http://mikarito.blogspot.com/2008/05/blog-post_25.html

Legacy said...

Ганбаа залуу сайнуу? Уулзалгүй өнө удаан жил болжээ. За тэр яахав. Миний төлөө саналаа өг. Би ялбал та нар өөхөнд булхаж, өдөн хөнжилд хөлбөрнө. Ахахаха за наргиа ч яахав. Нэг ийм санал байнаа. Дэмжээд туслаад тараагаад цацаадхаач. Би Тэмүүжингээс мөнгө аваагүй шүү. Битгий хардаад байгаарай. Бас уулзаагүй их удсан. Гэхдээ монголын блог коммюнитигийн сүр хүчийг үзэх гэсэн юм.

Нийт блогчид, блог уншигчдад уриалах нь

Ардчилсан намаас УИХ-ын 25-р тойрогт нэр дэвшигч Хишигдэмбэрэлийн Тэмүүжингийн төлөө саналаа өгье. Тархиа тэжээе блог болоод Үгс номуудаараа бидний дунд эчнээ танил болж энгийн сайхан ухаант үгсээрээ оюуны хур буулгаж, шинэ эрх чөлөөт нийгэм байгуулах, монгол орны хөгжлийн замд тушаа дөнгө болоод байгаа бүхнийг уудлан илчилж, гарц хайж байдаг,хүнээ мартсан нийгмийг хүнд нь ойртуулах, хууль нь хүнээ хамгаалж, хүн нь хуулиа дээдэлсэн нийгмийг цогцлоох мөрийн хөтөлбөрийг дэмжин шинэ залуу үе, хуульч, блогч Тэмүүжинг дэмжин түүний төлөө саналаа өгөхийг нийт блогчдод уриалж байна.

Миний саналыг дэмжиж уриалгад идэвхтэй оролцох блогчид, компютер экспертүүд жижигхэн баннер хийж нийт блогуудад байрлуулах,блог сайтуудын нүүр хуудсанд зоож өгөх ажлыг ажил хэрэг болгож өгөхийг чин сэтгэлээсээ хүсэж байна.

Блог бичигч, уншигч Легаси.

Unknown said...

Сайн уу Л.
Би аль хэдийнээ Тэмүүжингийн блог ном зэргээс нь бас ярилцлагыг нь үзээд дэмждэг болсон л доо. Тэгсэн бүүр миний саналаа өгөх тойрогт нэр дэвшиж байгаа юм билээ.
Өрсөлдөгчидийг нь харж байгаад Тэмүүжингээс илүү гарах хүн алга гэж үзвэл саналаа өгч дэмжинээ. Түүнээс блог бичдэгийнх нь төлөө саналаа өгөх болон хөтөлбөр энэ тэрийг нь нээх сайн мэддэггүй байж блог дээрээ дэмжиж энээ тэрээ болохоос энэ удаад миний хувьд татгалзая өө.

Legacy said...

Чиний оюун тунгалаг, мэлмий хурц, сонголт зөв байг. Би ч сонгуулийн насанд хүрсээр ганц ч сонгууль өгч үзээгүй. Харин идэвхтэй ажиглалт хийдэг. Их хэцүү хүмүүс ч их сонгуульд өрсөлдөж байна даа. Хэзээ бид жинхэнэ төрийн түшээд, шилдэг боловсон хүчнээр хангагдаж гүйцэх юм бол гэж улам л эмзэглэх болж.

Badka said...

Ene bachkanuudiin bujiglej bui ni xogjimdoo zoxitsood goyo bgag ni ee.

Anonymous said...

neeh ih saihan setgeltei ih medegch ah, egch nar, xoxo