Pages

2006-09-18

Хамгийн сайн сурталчилгаа бол ...

Гуч нэлээн гарч байж энэ талаар бичнэ дээ гэж бодож байсан боловч блог найзууддаа гуч хүрэхээсээ өмнө юу бодож яваагаа нэг танилцуулаад авая гэж бодоод тэссэнгүй. Хараад байхад бид энгийн л нэг хавтгай дэлхий дээр амьдарч байна шүү. Усан дунд уулан дээр үүлэн дотор олон улс оронууд аж төрж л байна. Юу гэх гээд байна вэ гэвэл Бөөрөнхий дэлхий дээрх хавтгай зах зээлийн нөхцөл бидэнд уул нь тэгш заяасан юм. (тэгж бодохгүй байгаа хэсэгт нь л тийм биш байгаа байх, сэжиг төрвөл сүмбэр уул ч хазгай санагдана гэдэг дээ.)

Ингээд миний олж тодорхойлж чадах тодорхойлолтуудыг сонирхоно уу.

1. Хамгийн сайн сурталчилгаа бол эцсийн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж.

Муу ч бай, сайн ч бай систем аналистын, менежерүүдийн, програмистуудын, тэр байтугай компануудын хамгийн эхний үндсэн зорилт бол “амьдрах”. Өөрөөр хэлбэл эхний ээлжинд шоргоолжны үүргээ л биелүүлэх нь нэн чухал билээ.

Чөлөөтэй, өндөр технологиор цаг үргэлж давшилж байгаа бидний энэ зах зээлийн чухал онцлог бол хэрэглэгчийн хандлага дээр гол нь тулгуурлаж явагдах ёстой юм. Дахин хэлье: Хамгийн сайн сурталчилгаа бол эцсийн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж юм. Таны сэтгэлд нь хүртэл үйлчлээд гаргасан хэрэглэгч л танай компаны байнгын үйлчлүүлэгч болох бөгөөд дараагийн хэрэглэгч өөрөө тань руу зүглэхэд маш том хөшүүрэг байх болно. Ийнхүү байнгын үйлчлүүлэгчидтэй болно гэдэг л миний хэлээд байгаа тэр шоргоолжны үүргээ биелүүлээд явах боломжыг танд, танай компанд авчирна. Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж гэдэг бол түүнд зөв хүлээлт үүсгэж түүнийгээ давуулсанаар буй болох таны бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэл, үйлчилгээний үр дүн билээ.

Хэрэглэгч хэтэрхий өндөр шаардлага тавих тохиолдол байнга биш юмаа гэхэд нийт хэрэглэгчдийн дор хаяж 80%-д нь байна. Энэ бол арилжаанд оролцогч талын өөртөө илүү ашигтай нөхцөл үүсгэх гэсэн шудрага шуналаас үүдэлтэй. (Үүний бас нэг шалтгаан нь хэрэглэгч тухайн чиглэлээр мэдлэг нимгэн байгаагаас болж буй. Хальт хазайгаад хэлэхэд: Ямар нэгэн асуудал байнаа гэдэг чинь тэнд бизнэс хийх боломж байгааг илтгэж буй хэрэг гэдэг утгаараа ямар нэгэн нарийн түвэгтэй төсөлд хэрэглэгч талд туслах, consulting хийх зах зээл монголд байгааг илтгэж байгаа хэрэг юм. цэг)

2. Компани гэдэг бол бүтээгдэхүүн үйлчилгээ гаргагч бус харилцаа, арилжаа үүсгэгч ажгуу.

Энэ хэсэг бол шоргоолжны үүргийн дараагийн түвшинд шилжсэн тодорхойлолтын тухай юм. Зах зээлийн цагаан толгойд арилжаанд оролцогч талуудын аль нэг нь л уг арилжаа өөрт нь ашиггүй гэж үзсэн тохиолдолд уг арилжаа явагдахгүй. Шулуухан хэлэхэд компаний хувьд түүнээс бүтээгдэхүүн үйлчилгээ авч буй хэрэглэгч, түүнд үйлчилж буй цалинтай ажилтан мэргэжилтэн бүгд л эцсийн хэрэглэгч юм. Компани энэ бүх харилцаан дундаас хөрөнгө оруулагчийн мөнгийг өсгөж ажилчиддаа цалин өгч, хэрэглэгчээс төлбөр авч амьдардаг.

Үргэлжилэл бий...
Post a Comment